wybierz KATEGORIE

3

2

-1

0

nowości

promocje 

[]

FAQ najczęściej zadawane pytania

WSPÓŁPRACA

Chcesz zamówić mural, autorski nadruk na tkaninę czy linię produktów dla swojej firmy?

Napisz wiadomość na adres info@nawrotanka.pl z tytułem: zamówienie muralu/nadruku

Jesteś fotografem, blogerem, masz sklep/butik i chcesz rozpocząć współpracę?

Napisz wiadomość na adres info@nawrotanka.pl z tytułem: propozycja współpracy

PRODUKTY

Mam wątpliwość w sprawie doboru rozmiaru/fasonu. Kto może mi doradzić?

Napisz wiadomość na adres info@nawrotanka.pl z tytułem: potrzebuję doradztwa

 lub na naszym fanpage na Facebooku. Z całą pewnością uzyskasz szybką odpowiedź.

Gdzie realizujecie swoje produkty?

Wszystkie nasze ubranie szyte są w Polsce w Łodzi. Dzięki wysokiej jakości materiałom uzyskujemy bardzo trwałe ubrania. Czuwamy nad każdym etapem produkcji i dbamy o to, by wszystko było idealnie wykończone.


MATERIAŁY

Czy używacie tylko naturalnych materiałów? Czym się różnią włókna sztuczne od syntetycznych?

Włókna można podzielić na naturalne i chemiczne. Naturalne są pochodzenia naturalnego, roślinnego (len, bawełna) bądź zwierzęcego (wełna, jedwab). Chcemy, aby to one były podstawą w marce nawrotanka.

Włókna chemiczne dzielą się na sztuczne i syntetyczne. Te ostatnie to np. akryl czy poliester - zdecydowanie nie będą miały swojego miejsca wśród naszych ubrań. Stosujemy je czasem jako domieszki, które wpływają pozytywnie na trwałość i wytrzymałość danego materiału, ewentualnie w produktach do wnętrz jak narzuty, obrusy, bo są łatwe w utrzymaniu.

Część naszych modeli szyjemy natomiast z włókien sztucznych, czyli takich, które powstają z naturalnych składników (zazwyczaj z celulozy) w drodze obróbki chemicznej. Jest to przede wszystkim wiskoza. Są one delikatne, miękkie w dotyku, bardzo higroskopijne i mogą mocno się gnieść.

Co daje elastan w sukience?

Elastan poprawia komfort noszenia odzieży. Dzięki takiej domieszce tkanina jest bardziej sprężysta, lepiej pracuje. Elastan przedłuża także żywotność włókna bazowego, np. bawełny, a ponadto dzięki niemu sukienka czy spódnica pięknie dopasowuje się do naszej sylwetki.

Czy wasze tkaniny bardzo się gniotą?

Nasze produkty szyte są z materiałów naturalnych, co może wiązać się z większą gniotliwością. Jest to również cecha charakterystyczna tkanin syntetycznych. Stopień zagnieceń zależy od właściwości danej tkaniny oraz gramatury. Ubrania z dodatkiem elastanu, które są dostępne w naszej ofercie, cechują się zwykle większą odpornością na zagniecenia, choć nie jest to jedyny czynnik, który na to wpływa. Bardzo odporne na zagniecenia są z kolei dzianiny.

Czy wasze tkaniny kurczą się w praniu?

Dokładamy wszelkich starań, by nasze tkaniny były stabilne, niepoddające się działaniu wysokich temperatur. Wraz z zakupem każdego materiału otrzymujemy karty techniczne, które zawierają informacje na temat kurczliwości. Dzięki temu możemy taką informację umieścić w opisie produktu. Możliwa jest jedynie nieznaczna zmiana, wg przyjętej normy jest to nie więcej niż 5%. Wiskoza może nieco zbiec się w praniu, ale po wyprasowaniu wróci do poprzedniej formy. Nie lubisz prasować? Wystarczy taką sukienkę po praniu mocno strząsnąć i powiesić na wieszaku o niezbyt wąskich ramionach.

ZAMÓWIENIA

Czy trzeba założyć konto na stronie żeby złożyć zamówienie?


Nie, nie ma obowiązku zakładania konta, natomiast zachęcamy do tego! Posiadanie konta ułatwia przyszłe zakupy i pozwala na zachowanie historii transakcji.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupione produkty?
Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:
- Płatność kartą
- Płatność przelewem elektronicznym
online za pośrednictwem
PRZELEWY24
- Płatność przez PayPal
- Płatność przelewem tradycyjnym

Przy płatności przelewem tradycyjnym prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@dziendobrysklep.com
Przyspieszy to realizację zamówienia i wysyłkę
.

Czy wybierać rozmiar idealnie odpowiadający tabeli

Nasza tabela odzwierciedla standardową rozmiarówkę. Jednak z uwagi na fakt, że niektóre modele są dość dopasowane, radzimy, by pamiętać o ok. 2 cm luzu przy wyborze sukienek i spódnic uszytych z tkanin. Tkaniny naturalne nie rozciągają się, więc zapas materiału da większy komfort noszenia. W wybranych modelach ewentualne luzy w talii można regulować dołączoną do sukienek szarfą. Należy dokładnie czytać opisy, gdyż nie każdy model ją zawiera. Przy każdym produkcie staramy się informować o stopniu rozciągliwości danego materiału.

Nie ma mojego rozmiaru, co robić?

Zalecamy zapisanie się na powiadomienie o dostępności rozmiaru. Jest to możliwe poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku w lewym górnym rogu strony przy danym produkcie.

Modele, które trafiły do outletu, najprawdopodobniej nie będą już doszywane. Bywa jednak, że niektóre rozmiary do nas wracają, zatem dostępność danego produktu może się zmieniać.

Czy przewidujecie szerszą rozmiarówkę? Czy szyjecie na miarę?

Zdajemy sobie sprawę, że nasza tabela rozmiarów nie zadowoli każdego – póki co skupiliśmy się jednak na rozmiarówce jak najbardziej uniwersalnej. W naszej ofercie można znaleźć rozmiary... Opcja szycia na miarę jest na chwilę obecną niemożliwa. Bierzemy pod uwagę zapotrzebowanie rynku oraz naszych klientek i w przyszłości planujemy rozszerzenie oferty.

Czy możecie przerobić dla mnie sukienkę?

Nie zajmujemy się przeróbkami krawieckimi, jednak nasze sukienki są szyte w taki sposób, że można łatwo – samodzielnie lub w wybranym zakładzie krawieckim – dokonać podstawowych poprawek.

Jaki jest koszt dostawy?

Wszystkie zamówienia powyżej 250 zł objęte są darmową dostawą. Poniżej tej kwoty opłata za kuriera wynosi 16 zł, a za paczkomat InPost 14 zł.

Jaki jest czas dostawy?

Przeciętny czas dotarcia paczki to 3 dni robocze. Pakujemy ją tego samego dnia, kiedy odnotujemy płatność za zamówienie. Najczęściej również tego dnia trafia ona do kuriera lub paczkomatu.

Czy macie sklep stacjonarny?
Obecnie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, choć jest to w naszych planach. Mieszkanki Łodzi i okolic mogą jednak odwiedzić naszą łódzką pracownię (5min od Manufaktury, ul. Legionów 48/10, Łódź). Zapraszamy od wtorku do soboty w godzinach 10:00-21:00 po odbiór zamówień internetowych. Prosimy o wcześniejsze umówienie się: http://nawrotanka.pl/strona/kontakt

Czy wysyłacie nasze produkty za granicę?
Wkrótce będzie możliwa wysyłka na tereniu UE i UK. Prosimy o cierpliwość :)

PROMOCJE

Czy promocje łączą się z kodem rabatowym za zapis do newslettera?

Nie. Promocje zasadniczo nie łączą się ze sobą. Może zdarzyć się promocja na specjalnych zasadach, o czym będziemy zawsze dokładnie informować.

Zapisałam się na newsletter, ale nie otrzymałam kodu rabatowego. Jaka jest tego przyczyna?

Zdarza się, że e-mail z kodem rabatowym trafia do skrzynki ze spamem – prosimy o sprawdzenie tego w pierwszej kolejności. Może się też zdarzyć, że zawini system – prosimy wówczas o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: info@nawrotanka.pl

WYMIANY I ZWROTY

Czy można zwrócić/wymienić towar?

Tak, każdy towar podlega prawu do zwrotu. Dokładny opis całej procedury znajduje się na stronie: https://nawrotanka.pl/strona/dostawa

Nie ma możliwości zrealizowania wymiany. Prosimy o złożenie odrębnego zamówienia.

Towar ma wadę, chciałabym ją zareklamować. W jaki sposób mogę to zrobić?

Towar można zareklamować, zgłaszając reklamację mailowo: info@nawrotanka.pl (najlepiej zamieszczając zdjęcia wady) odsyłając go do nas i umieszczając w przesyłce formularz reklamacyjny do pobrania ze strony: https://nawrotanka.pl/strona/dostawa

Chcę zwrócić dwa lub więcej zamówień. Czy mogę zrobić to łącznie?

Tak, można wysłać zwroty z kilku zamówień w jednej przesyłce. Należy jednak dołączyć osobne formularze zwrotu oraz paragony z każdego zamówienia.

Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt przesyłki zwrotnej przy zwrocie nieodpowiedniego rozmiaru lub rezygnacji z zakupu zawsze pokrywa kupujący. W razie reklamacji towaru koszty pierwotnie ponosi kupujący, a jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, razem z kwotą zwracaną za reklamowany towar, zwracany jest również koszt najtańszej możliwej przesyłki od klienta do nas.

Zgubiłam paragon niezbędny do zwrotu, co zrobić?

Prosimy przesłać potwierdzenie wykonania przelewu na e-mail: info@nawrotanka.pl

Odesłałam towar. Kiedy spodziewać się zwrotu należności?

Procedura zwrotu trwa u nas dwa tygodnie, choć z reguły przelew środków na konto odbywa się szybciej.

PRZYSZŁE PROJEKTY

Czy planujecie sukienki do karmienia?

Na ten moment nie przewidujemy sukienek typowo do karmienia.

Czy planują Państwo nowe fasony i produkty?

Regularnie staramy się poszerzać nasz asortyment. O wszelkich nowościach informujemy w pierwszej kolejności naszych subskrybentów z newslettera, a następnie podajemy taką informację w naszych mediach społecznościowych. Zachęcamy do śledzenia!

Czy planujecie nowe wzory czy materiały?

Choć bazujemy na bawełnie, wiskozie i dzianinie bawełnianej, sukcesywnie wprowadzamy do kolekcji sukienki o zróżnicowanych kolorach i fakturach, zachowując przy tym tkaniny i dzianiny z jak najwyższym naturalnym składem procentowym. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się wspaniałe wełny!

Czy planujecie inne elementy garderoby?

Mamy w planach stopniowe powiększanie proponowanego asortymentu. Jeśli masz jakiś pomysł lub sugestię, napisz do nas!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl